بدیع

این وبلاگ محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم.

بدیع

این وبلاگ محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم.

بررسی ریاضیات قومی اسلامی ایرانی و قابلیتهای آن در آموزش ریاضی

ضمن تشکر از همه کسانی که در جلسه دفاع پایان نامه من شرکت کرده اند، لینک دانلود پاورپوینتی که در جلسه دفاع ارائه شد تقدیم میگردد. علاقه مندانی که مایل به مطالعه متن کامل این پایان نامه هستند از طریق ایمیل(tohidi@mailfa.com) در تماس باشند.

دانلود پاورپوینت دفاع پایان نامه


نظرات 1 + ارسال نظر
دوکوهه جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 09:58 http://z-m-d-2.blogfa.com/

موضوع جالبی بود...
جسارتا شما رشته تون چیه؟!

خواهش می کنم. رشته من «آموزش ریاضی» است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد