بدیع

این وبلاگ محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم.

بدیع

این وبلاگ محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم.

انتقال وبلاگ به فیض بوک.

با سلام کارکرد این وبلاگ (محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم) به مجموعه پستهای پروفایلم در فیض بوک انتقال یافت.


مخاطبین خود را به حضور در این میکروبلاگ که با دیگر شبکه های اجتماعی فرق دارد و از جنس وبلاگهای در هم تنیده است توصیه میکنم....

http://feizbook.ir/tohidi

با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد