بدیع

این وبلاگ محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم.

بدیع

این وبلاگ محلی برای معرفی و ارائه اندیشه های دینی من است که میخواهم علاوه بر جهت دهی افکار عمومی، دوستان خود را از کارهایم آگاه کنم.

آموزش قرآن در آموزش و پرورش اسلامی

آیا در کلاس قرآن هدف فقط یادگیری روش قرآن است؟ آیا هدف فقط دانستن ترجمه و معنی آن است؟ به نظر می رسد کلاس قرآن در آموزش و پرورش اسلامی مکانی برای انس با قرآن است. ویدئوی آموزشی و قرآنی زیر که خودم طراحی کرده بودم شاید  بتواند جرقه های بهتری را برای نحوه ی آموزش قرآنی که بتواند افراد با تقوا را به جامعه ارائه دهد در ذهن دیگران به وجود آورد.

مطمئنا دانش آموزانی که در پایه پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی مشغول به تحصیل اند یا جوانانی که در ترجمه کردن عبارات عربی قرآنی فقط به دوران دبیرستان اکتفا کرده و اکنون از قرآن فاصله گرفته اند از این فایل بیشتر لذت خواهند برد. جنبه آموزشی آن اصلا زیاد نیست، دیدن این فایل نه تنها ملول آور و خسته کننده نیست بلکه نشاطی می دهد که بارها و بارها مایلید آن را نگاه کنید. تصاویری که می بینید مربوط به همین ویدئو است:



این فایل تصویری 13 دقیقه ای، با ابزار پاورپوینت طراحی شده است. استفاده از رنگها و اشکال مختلف هرکدام دارای معنای خاص خود بوده است. شما می توانید با توجه به سرعت خود انتخاب کنید:


   >> کیفیت پایین: 14 مگابایت(mp4).


   >> کیفیت بالا: 33 مگابایت(wmv).


لطفا نظر هم بدهید. مخصوصا اگر حاضر به همکاری در طراحی موارد مشابه هستید نوع همکاریتان را اعلام بفرمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:59

دمت گرم!

محسن یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 21:15

خیلی استفاده کردم وافعا روش جالبی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد